INNOlab er et fleksibelt rom samlokalisert i skolens Klimalab

Et rom hvor vi legger til rette for samarbeid, kreativ problemløsning, utvikling og testing av nye tjenester og teknologi innen helse og utdanning.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Skolesamarbeid med Estland

“Climate changes post Covid 2022-24” er et skolesamarbeid mellom School Räpina i Estland og Nord-Gudbrandsdal vgs i Norge som støttes av Nordisk Ministerråd gjennom Nordplus Junior.

YFF praksis i filmbyen Cannes, Frankrike

I uke 16 og 17 reiste 6 elever fra Vg1 restaurant og matfag og Vg1 salg, service og reiseliv til filmbyen Cannes i Frankrike.

Erasmus+ utveksling til Spania

Fra 15. april til 26. april 2024 er elever fra avdeling Otta i praksis i Spania.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Ungdataundersøkinga 2024

Undersøkinga går føre seg på skulen i løpet av veke 10 til 12. Her er informasjon til elevar og føresette.

Delta i forskningsprosjektet

Elevene inviteres til å svare på et spørreskjema om sammenhengen mellom mobilbruk og fysisk aktivitet.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.